ריסוס

ריסוס – השקעה קטנה עם רווח גדול

אין אחד שאוהב חרקים, וגם המוזרים ביותר שכן מחבבים את החרקים ואוהבים לחקור אותם ואת האנטומיה שלהם לא אוהבים לראות את החרקים האלו בביתם או בחדר השינה שלהם. ולכן חשוב מאוד לבצע ריסוס פעם בשנה או לפחות פעם בחצי שנה ולוודא שאתם מחסלים את תופעת החרקים אחת ולתמיד. לרסס את הבית זה לא השקעה כל כך גדולה, אך הרווח ממנה הוא ענק. אפשר לישון בשקט כאשר אתם יודעים  כי ביתכם הוא לא בטווח הסכנה, הבית נקי מחרקים ממחלות ומנגיפים.

ריסוס – יש תמורה לאגרה!

החלטתם שאתם עושיםריסוס בבית ? יופי. רק מדביר מקצועי ידע לעשות את העבודה כמו שצריך. מדביר מקצועי יודע בדיוק באיזה חומרים לרסס את הבית ובאילו פינות החרקים מסתתרים להם. מדברי מקצועי לא ירסס לכם סתם את כל הבית, אלא ימצא את הפינות והסדקים הספציפיים וירסס שם.

בריסוס ביתי, עצמאי, הרבה פעמים שופכים סתם חומר ריסוס בכל אזורי הבית בלי לדעת בכלל היכן להתמקד, ולכן ולא מצליחים למגר את התופעה . רק מדביר המנוסה יודע בדיוק היכן לרסס ומצליח במקצועיות ובדייקנות למגר את התופעה.

מדביר מקצועי ייתן לכם הוראות תפעול הבית לפני ואחרי הריסוס וחשוב מאוד לבצע אחר הוראות אלו בעיון רב. מומלץ לרוקן את הבית היטב מכל החפצים ולהזיז את כל הרהיטים על מנת ששטח ההדברה יהיה פנוי ונקי למשימת הריסוס.

ריסוס – איך נמנעים מחרקים בבית?

אתן מקבלות בכל יום שישי פרחים מהבעל? הקפידו לזרוק אותם לאחר מספר ימים ולא להשאיר אותם באגרטל עם המים  ולהמתין שירקבו להם עד הניקיון של סוף שבוע. זה מושך אליו חרקים וג'וקים קטנים ומציקים שנכנסים לבית ולא עוזבים כל כך מהר.

עושים בריכה עם הילדים? הקפידו לרוקן את כל המים אחר כך לבור פתוח באדמה שתספוג אליה את הנוזלים. מקורות מים עומדים מושכים אליהם יתושים וחרקים בהמוניהם.

אכלתם ושבעתם? זרקו את כל הפירורים ושאריות המזון לפח, אל תשאירו מוצרי מזון פתוחים על השיש במטבח או על השולחן, במיוחד לא מיני מתיקה למיניהם או קופסת סוכר.