הדברת פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה – הרוגע בידיים שלכם

הדברת פשפש המיטה היא הדרך הטובה ביותר להילחם במטרד המציק שמאיים לכבוש את המיטה שלכם. דמינו לעצמכם סיטואציה בה אתם מגיעים הביתה ומעוניינים לשכב על המיטה ולהתרפק על השמיכה הנעימה אחרי יום העבודה הארוך והקשה שעבר עליכם. אתם מתמתחים, מתכנסים מתחת לשמיכה ומתחילים לשקוע בעולם חולמות נעים. פתאום אתם מרגישים גירוד ליד המרפק. אתם מגרדים בהיסח הדעת וממשיכים לישון. אבל מה יקרה אם תרגישו גירוד בעוד ארבעה מקומות בגוף בו זמנית? בשלב זה אתם עלולים לחשוד שמשהו לא בסדר. בזמן זה יכול להיות שכבר תחשבו בחטף על הדברת פשפש המיטה, אך עדיין תסרבו להאמין ותרצו לוודא שאתם צודקים בניחוש.

הדברת פשפש המיטה – סימני זיהוי

ריח

בניגוד לחרקים אחרים החשבים רק למפגע אסתטי ומפחידים את יושבי הבית, לפשפשים יש ריח נלווה אשר מבשר על בואם. ריח זה נחשב לדוחה עבור בני האדם ומורגש לחלוטין בתוך חדר השינה. אם חדר המפלט שלכם מתחיל להריח מוזר ולא נעים, אתם צריכים להזמין הדברת פשפש המיטה ולקוות שהפשפשים והריח ייעלמו יחדיו.

זמן אמת

אם תראו עין בעין את שורות הפשפשים זוחלות להנאתן אצלכם במיטה, סביר להניח שתיבנו שהפתרון המתאים לכם הוא הדברת פשפש המיטה. אם אתם עדיין מתלבטים , אתם עלולים לקום בבוקר ולגלות שהפשפשים לא התלבטו כלל ועקצו אתכם מכל כיוון אפשרי.

כתמי דם

המטרדים הקטנים לא רק עוקצים ובורחים. במהלך העקיצה מוצצים הפשפשים דם ולא את כולו הם מצליחים להכניס לתוכם. כתוצאה מכך, ניתן יהיה לראות על המצעים כתמי דם קטנים במקומות שונים בהם נעקצתם. כתמי הדם הללו מהווים התראה ברורה לכך שאתם צריכים לבצע הדברת פשפש המיטה, וככל שתקדימו לעשות זאת כך יהיה לכם טוב יותר.

תגובה אלרגית

הדברת פשפש המיטהתוכל למנוע מכם לגלות האם אתם אלרגיים לעקיצת הפשפש הקטן. לאלרגיים מבינינו עלולה להתפתח נפיחות ואדמומיות באזור העקיצה, דבר שמוביל לגירודים אלימים ולעיתים לנפיחות ברגל או ביד כולה. אל תנסו לבחון האם אתם אלרגיים, פשוט בצעו הדברה מלכתחילה ומנעו מעצמכם סבל מיותר.