טיפול מניעה פשפש המיטה

  הקדמת תרופה למכה

טיפול מניעה פשפש המיטה הוא הדרך הבטוחה להינצל ממכת הפשפשים שעלולה לפקוד אתכם בלילות. אנשים רבים המגיעים למיטתם בשעת לילה מאוחרת צונחים פנימה ונרדמים עוד לפני שהם מספיקים למלמל לילה טוב. בעזרת השינה העמוקה והחומרים המאלחשים המצויים בניבי הפשפשים, אותם אנשים מתעוררים בבוקר עם עקיצות מכף רגל ועד ראש, אך ללא מושג מי אחראי להן. לרוב נבחר להאשים את היתושים, גם אם אין באזור יתושים כבר מעל שנתיים. המומחים למזיקים יבינו שמדובר בפשפשים וינסו לבצע טיפול מניעה פשפש המיטה לפני שיהיה מאוחר מדי.

טיפול מניעה פשפש המיטה – כל הדרכים לשינה בטוחה

מזרונים חדשים

טיפול מניעה פשפש המיטהקל ופשוט ניתן לבצע כשאתם ניגשים לקניית מזרונים. אם החלטתם לקנות מזרונים חדשים, הימנעו ככל שביכולתם מקנייה בשוק או מיד שנייה. במזרונים אלו יכולים לגור יצורים אותם לא תרצו להכיר מקרוב כגון: קרציות, פשפשים וכינים שונות ומשונות. מסיבות אלו, גשו לחנות המזרונים הקרובה לביתכם ונסו להתמקח ולהוריד מחרים. לעיתים תופתעו שהמחירים בין המשומש לחדש אינם שונים כל כך.

ניקיון חיות מחמד

אם אתם מגדלים בבית כלב או חתול, הפרווה שלהם יכולה להיות כר גידול נהדר עבור פשפשים וקרציות. אם באמת תרצו לבצע טיפול מניעה פשפש המיטהגשו לחנות החיות הקרובה לביתכם וקנו לכם שמפו נגד פשפשים. בעזרת השמפו המיוחד רחצו את בעל החיים שלכם בצורה יסודית ומקיפה לכל אורך הפרווה. השמפו מסלק את הפשפשים ומעניק לכם בית וחיית מחמד נקיים ממטרדים.

הרחקת קיני ציפורים

טיפול מניעה פשפש המיטהנוסף אותו מומלץ לבצע הוא הרחקת קיני ציפורים מאזור מגוריכם. קיני הציפורים עלולים להביא מחלות, קרציות ופשפשים שישמחו לזנק מעבר לחלון הפתוח שלכם. ברגע שתרחיקו את הקן ותסלקו את הציפורים, תוכלו להיות בטוחים שהפשפשים רחוקים מכם גם הם.

הקפדה על היגיינה

בלי שום קשר לביצוע טיפול מניעה פשפש המיטה חשוב לשמור על היגיינה אישית, אך במקרה של פשפשים הדבר קריטי מתמיד. בעזרת הקפדה על ניקיון קבוע תוכלו למנוע את הנוכחות של מטרידים ומזיקים אצלכם בבית וגם ליהנות מחיים בריאים יותר. 

לא לכל מדביר יש את הידע והניסיון לפטור את בעיות פשפש המיטה למומחה חייגו 052-5122999

הדברת פשפש המיטה. מדביר פשפשי מיטה. הדברת פשפש המיטה בחיפה.  הדברת פשפש המיטה בצפון. פשפש המיטה. מומחה להדברת פשפשי מיטה