הדברה במרכז


הדברה במרכז כדי להלחם בבעיות הטרמיטים

 זה אולי יישמע כמו סרט אימים, אך חולות ראשון לציון, חולון ועוד ערים במרכז מלאים בטרמיטים. עשרות דיירים אשר סובלים מבעיית הטרמיטים עומדים חסרי אונים לנוכח התופעה. הטרמטים פוגעים ברכושם, גורמים נזק לבתים, לרהיטים ועוד. אחד המטרות המרכזיות שלהדברה במרכז היא המלחמה בטרמיטים. רק מדביר מקצועי, בעל ניסיון רב וציוד מתאים ידע איך להילחם בהצלחה בתופעה זו ולמגר אותה מערי המרכז.

הדברה במרכז מסייעת במיגור הטרמיטים

 הטרמיטים הם חיות קטנות, דומות לנמלים, אשר חופרות מחילות בחול ובונות שם קיני מגורים.

הטרמיטים ניזונים מעץ ומתאי סיבית. הם אוהבים לכרסם כל מוצר העשוי מעץ. הם מכרסמים רהיטים, משקופים, חלונות, דלתות ועוד.

  הטרמיטים נמשכים במיוחד למקומות שבהם יש לחות ורטיבות. אל תתפלאו אם תפגשו אותם גם בקומה שמינית. כאשר הם מריחים את הריח המיוחד של עץ לח הם פותחים במסע ארוך, הולכים בעקבות הריח עד שהם מגיעים אל היעד.

 הטרמיטים חיים במושבות מאורגנות בעלי ההיררכיה קבועה ומסודרת. בראש המושבה יש מלך ומלכה שתפקידם לדאוג להולדה ולהתרבות המושבה. בכל מושבה יש פועלים ופועלות אשר תפקידם לבנות את הקן ולדאוג לאוכל. כדי להביא אוכל למושבה מכרסמים הטרמיטים ללא לאות את מוצרי העץ.רק מדביר מקצועי המבצע הדברה במרכז ידע להשיב מלחמה ולנצח את הטרמיטים. כדי לנצח אותם יש צורך בידע מיוחד ובכלים מקצועיים. הדברה במרכז נלחמת בטרמיטים באמצעות מכונות בעלות לחץ גבוה. מכונות אלו מחדירות כמות גדולה של חומרי הדברה אל המחילות שבהן מתחפרים הטרמיטים. מסביב לכל קן של טרמיטים מבצעים קידוחים במרחק של חצי מטר אחד מהשני כדי לתת מענה מושלם לבעיה ולמגר אותה.

המדבירים מחדירים חומרי הדברה בשם פרמיס 350. זהו חומר מיוחד. כל חברת הדברה במרכז אשר נלחמת בטרמיטים משתמשת בו. החומר מרעיל בהדרגה את הטרמיטים עד שהם מתים.

הניצחון המושלם במלחמה עם הטרמיטים מושג כאשר המלכה מתה. המטרה של הדברה במרכז נגד טרמיטים היא למנוע מהמלכה מזון וגישה. ברגע שהמלכה מתה, כל הקן מתפזר והטרמיטים עוברים למקום אחר.

המלחמה בטרמיטים אינה קלה. כדי לנצח במלחמה יש לבחור חברה של הדברה במרכז בעלת ניסיון בהדברת טרמיטים.